Äntligen färdig!

Då var jag klar. Har precis gjort en omgång dumlekakor till fikat med en väninna imorgon eftermiddag! De såg så inbjudande och goda ut på FB så var tvungen att testa. Dock fick mina bli med riven blickchoklad uppe på (för att "dölja" dumlekolan) istället för noblesse. Man tager vad man haver vet ni! ;-)

Så nu hoppas jag bara det smakar okey! 
Och ett stort tack till gulliga Theodor för hhälpen med att rulla, trycka ner och riva chokladen! ♡
Tyvärr var jag sååå seg med att fåntummen ur röven och komma igång så nu finns det ingen tid för att göra om naglarna. :-(
Eller ja...allt är väl relativtdå det finns tid. Det hänger bara på hur mycket sömn jag vill få inatt! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback