Blir...

...inte många inlägg nu. Trots att jag har hur mycket tid som helst...men glömmer liksom bort. 😳

Men gårdagen var lugn. Glodde på tv och käkade ostbågar. DET var gott! 😀
Hade även planeringsmöte infö nyår med Claes, Sandra, Sofie och Mattias. Passade då på att snosa riktigt mycket bebis! 😆
Idag har det varit minst lika lugnt. Theodor har haft en kompis här, sen igår kväll, så vi har mest glott på serier, fixat frukost, disk, lagat mat, fixat matlpdor och mer disk!
På menyn idag stod det kyckling, ris och stark currysås. Det var riktigt gott!
Sen har jag mest slappat framför tv:n till någon gammal film med Drew Barrymore (Never been kissed) och ätit lite julkola. ☺
Nu är maken hos en kompis, barnen ärer julgodis och jag själv dricker lite kaffe och funderar på vad jag ska hitta på!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback