Brrrrrr

Huvudet värker, kroppen fryser och ögonen är trötta. Så gissa om jag tycker det är "skönt" att lilltjejen ska nanna kudden om ca 30min. ♡

Haft en bra eftermiddag med trevligt fika besök av Mattias och Sofie. Bjussade dem på dumlekakor som blev väldigt populära av barnen. De ville ha allihopa, men lyckades hejda dem så älsklingen får smaka också! ♡
När lillan har lagt sig ska jag slå in en julklapp och när de andra två sover ska jag försöka slå in de allra sista julklapparna, som jag fixat med i alla fall. Sen måste jag försöka få klart mina små prinsesskronor jag pysslar till tjejerna så de kan få dem som extra julklappar. :-)
Efter detta får det nog bli natten för min del också....om det inte går fort så jag kanske kan sy min förbaskade "tomtesäck".
Hade hittat en billig jutesäck på clasohlson, men den såg såååå tråkig ut och levde inte upp till förväntningarna så ska väl vara så envis ich sy en egen av rött sidentyg....för hand...då jag inte äger någon symaskin... :-/
Det går fort bara man börjar men det är såååå tråkigt och drygt. Så kanske ringer svärmor och frågar om hon vill ha "morgon besök". :-P
Men nu...försöka få upp kroppstemperaturen då jag fryser ända in i "benmärgen"...händerna är iskalla och har snart ingen känsel i fingrarna...vilket gör det väldigt svårt att skriva just nu. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback