Buss...

...buss, buss. Evigt bbussresande. :-P

Då var man på väg till skolan och morgonen idag var okey. Lilltjejen tjafsade en del...så när hon inte fick som hon ville stampade hon im på rummet sur som en citron...satte på en film på tv:n och satt där tills det var dags att gå till skolan. 
Sen vsr hon som vanlig igen. Med ett stort leende på läpparna och en viktig hejdå puss innan hon gick. ♥
Så när tjejerna gått blev det frukost för min del och så fixa dagens matlådor till mig och maken. Min är en tonfisksallad och han ficken räksallad. *nomnomnom*
Har även fixat med disken och städat undan i hallen efter barnen...de slänger fortfarande allt mitt på golvet innanför dörren, fattar det inte! *suck*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så snart möta Rebecka och sen plugga! Taggat som f-n idag så nu jäklar ska vi ha hjärngympa på hög nivå! *SKA*
Önskar er alla en underbar dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback