Film och sömn

Blev film och våfflor. Sen halvsov jag större delen av dagen på soffan. Mådde verkligen inget vidare alls igår. Frös, mådde illa och var yr.

Men tog mig samman fram emot kvällen och fixade mys med barnen. Vi såg filmen Elf och åt massa ost och kex. ❤
Flickorna fick sen lägga sig och Theodor drog till en kompis för övernattning så jag själv kröp ner i sängen och glodde på tv. Halvsov fram och tillbaka fram tills maken kröp ner och tvärdäckade.
Vaknadw tidigt imorse. Men känner mig rätt pigg förutom frossa som vägrar ge med sig. 
Har chattat med syster yster och druckit kaffe. Nu har vi precis ätit frukost och ska göra oss iordning för att bege oss ut med flickorna för lite lek i snön. Emilia vill prova sina skodor gon fick i Julklapp och så vill de väl åka lite pulka och så. 😃
Sen lär jag bo under teddypläden en bra stund för att få kroppsvärme tillbaka. 😛😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback