God morgon!

Då var det måndag och en ny vecka. Snart är det dags att väcka lilltjejen, men först sitta här med min cigg och mitt kaffe i tystnaden en liten stund i alla fall. ♥

Idag ska jag tillbaka till skolan. Det ska bli så härligt att plugga lite några veckor och att få träffa "klasskompisarna" igen. 
Kommer bli så mycket prat för att komma ikapp med allt som hänt sista tiden! :-)
Efter skolan måste jag strosa på stan en stund för att hitta en present till en väninna. Måste öven köpa en färgburk till den där trofén samt hämta ut min astmamedicin, har äntligen fått nytt recept, så nu kan Theodor få tillbaka sin! ♥
En jäkla tur att vi använder samma medicin! ;-)
Hoppas dock dessa ärenden går snabbt så jag hinner med ett samtal till min morfar idag också! Vill gärna ringa innan barnen kommer hem (läs lilltjejen), så man kan prata utan hennes högljudda sätt i örat bredvid. ;-) ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen blir nog resten av eftermiddagen rätt lugn. Maken jobbar eftermiddag så barnen och jag får vara själva. :-(
Ni kan nog gissa vad skönt jag tycker det ska bli med jullov sen?
Maken kommer antagligen vara ledig lika  länge som mig och det känns helt underbart efter denna höst där vi knappt sett varandra alls. Och inte blir det bättre till våren så vi får passa på att njuta ordentligt under jul och nyår! ♥
Men nu är det dagd att väcka lilltjejen och påbörja morgonens dragkamp! ♥
Ha en toppendag allihopa!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback