God (tidig) Morgon :-)

Vaknade av makens väckarklocka idag också. Rätt irriterande att jag vaknar av den men allt oftare sover genom min egna!

Men men...med bara 13 dagar kvar till julafton så då gör det egentligen inte så mycket eftersom man har lite att hinna klart med, även om nu julpyntningen är klar ,de flesta julklapparna inslagna och det mesta julgodiset färdigt så finns det alltid saker som ska göras! ;-)
På dagens schema finns en hel del uppskrivet.
Viktigast av alla sakerna är lätt samtalet till Tele2 för nytt simkort!! Vill ha ett NU! ;-)
Men sen ska jag vika och lägga in alla rena kläder. Samt försöka tvätta ett lucialinne (en gång till) och juldukar som barnen redan lyckats skita ner!
Baka lite fika till idag och även tills imorgon!
Och så kommer en bekant hit för att få hjälp med att göra en blöjtårta. *fun* :-)
Ska även skriva rent mina arbeten och skicka in de som går. Detta känns lite av en prioritet då jag inte gjorde något extra igår utan lekte med nya leksaken istället!  
Sen måste jag ta fram allting inför lilltjejens luciatåg imorgon bitti. Måste väl stryka lucialinnet och se till att alla batterier fungerar i kronan! :-)
Och känner jag min familj rätt så behöver jag säkert städa lite också, de har en förmåga att äta över golvet istället för bordet samt lägga allting där de står. *suck*
Mitt i alla dessa planer ska barnen städa sina rum och jag ska följa lilltjejen till en lekdejt med en kille från hennes klass. Efter detta misstänker jag att jag bara vill däcka! :-P
Men det är skönt att ha fullt upp och vara sysselsatt!
Men tror jag får ta mig lite kaffe först för att "komma igång" ordentligt! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback