Goood Mooorning! :-)

Då vsr sista skoldagen här för i år. Och nu är det med andra ord hela 5 månader kvar tills man sitter i skolbänken igen. Vilket innebär att det bara är lite mer än 5 månader kvar tills jag tar examen och sen faktiskt har en utbildning! :-D *wohooo*
Och denna morgon, dagen till "ära", har jag redan duschat, lockat håret, fått på mig kläder och sminkat mig! :-)
 Och sitter nu med min kaffemugg och "babblar" med er! ;-)
Vilket jag tycker är lika trevligt varje gång. Även om det (för det mesta) känns som om jag inte har något vettigt alls att dela med mig av! :-P
Snart är det dags att väcka lillan för att få henne (och de andra barnen) klara för skolan innan det får lov att bli frukost och tandborstning för min del innan väskan och överraskningarna ska packas! Vill ju inte glömma någonting hemma. :-P
Ja...det var väl det jag typ hade för stunden så lika bra att avsluta och bara njuta av kaffet den korta stund som återstår med tystnad och lugn! Ha en finfin dag allihopa! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback