Härlig eftermiddag!

Barnen slutade väldigt tidigt idag, till och med tidigare än vi fått hem på lapparna. Så de har nu jullov och alla är jätte glada över detta. Ingen väckarklocka eller mamma som väcker dem på morgonen! 😇
Och bara för det kan jag lova er att lilltjejen kommer vara uppe före 6.30. 😯😂
Började att "fira in" julovet med en riktigt skön eftermiddag på stan med massor av strosande (för min del) och julklappsshopping (för övriga familjemedlemmars del). 💖
Och när jag strosade så hittade jag nya örhängen som jag bara inte kunde låta bli. Det var ju trots allt halva priset på dem! Så hela 15kr kostade de mig! 😆
Och jag gillar dem skarpt! Inte ofts man hittar örhängen som ser ut som julgranskulor!
Sen när vi kom hem lagade vi alla middag tillsammans! Vi hjälptes åt med all förberedning, tillagning och dukning. Så mysigt att göra detta tillsammans någon gång mellan varven. 😌
Och på menyn idag stod det Tacos! Hösses vad gott det var! Var ju så länge sen vi åt det nu så det triggade verkligen smaklökarna!  
Och nu är det rengjort i köket och flickorna målar änglar medans maken och sonen leker vid sina laptops. Själv sitter jag här och vilar efter maten. 
Och om någon timme blir det väl massa julfilmer med chips och godis.  Normalt inget godis på fredagar, men det är ju trots allt jullov så jag unnar barnen det lilla extra ikväll. 👪

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback