Hemmashopping!

Igår på stan när man strosade runt så hittade jag inga skal eller skärmskydd till vettiga priser i butik. Och då min telefon är så ny så finns det fruktansvärt lite att välja på. 😦

Så igår kväll gjorde jag slag i saken och köpte på nätet. Ett skärmskydd av härdat glas, ett plånboksfodral, ett slimskal och ett flip-case! Så nu ska min mobil skyddas ordentligt....i alla fall så snart grejorna kommer! 😀
SWEET! Längtar tills de kommer hem i brevlådan!
"Billigt" var det ickså då jag "bara" gav totalt 350kr och i butik hade likadana typer av skal gått på ca 1250kr. Så jag tycker det jag gav var ett perfekt pris! 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback