Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaa!

Idag blir min äldsta son hela 16år, och trots att jag honom ej kan krama, är han värd att till skyarna hylla!

Så med en liten dikt vill jag visa min kärlek och fira honom på hans stora dag.
Ett litet tecken på min kärlek som lever kvar varje dag♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ett barn är ett mirakel
väl värt att vänta på.
Det största och det bästa
en liten mamma kan få.
♥♥♥
En son som kan förtjusa
från början med sin charm.
Och gärna blir han buren
av någon villig famn.
♥♥♥
Från livets första steg
han testar vad han får.
Han skrapar sina knän
mamma torkar hans tår.
♥♥♥
Men snart han börjar tröttna
på att bara vara rar.
Och livet har så mycket
som lockar och som drar.
♥♥♥
Den tiden dock så fort går
från liten son till stor.
Men han är alltid älskad
långt mer än vad han tror.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Älskade David! Jag älskar dig så!
Önskar jag kunde fira dig hela dagen lång. Men detta år vi nöja oss får, med en liten dikt och sång över telefon. ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback