Kan inte sova.

Så istället sitter jag här sen 1,5 timme tillbaka. Eller ja...har ju inte suttit här hela rtiden utan tar tillvara på sömnbristen och tvättar åt stora dottern istället. ;-)

Så i väntan på att maskinen ska bli klar så passar jag på att dricka lite kaffe. Dock är det inte lila tyst här hemma då tvättmaskinen hörs rätt fint, men det är bara jag vaken (av de som är hemma) så lugnt är det i alla fall! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag skrev inte så mycket mer igår. Men det beror mest på att jag först hade kaffebesök av Elle. Det var trevligt. Var så fruktansvärt länge sen vi sågs! *ajabaja*
Sen kom barnen hem så det var mellanmål, kompisar som var här och lekte samtidigt som jag pratade med mamma och gammelmorfar och mellan varven chattade jag med kurskamrater. :-)
Och mellan allt detta var det disk, sopor, fundering över ny mobil, sortering av tvätt,  kvällsmat, utlämning av bortskänkta saker, fundering över ny mobil, läsläxor, kvällsbestyr med lilla dottern, mer fundering över ny mobil innan det äntligen var kväll så jag fick det lugnt för att äta lite och sen gko på tv!
Ja...jag skrev fundering över ny mobil flera gånger. Bara för att jag funderade flera gånger och för att jag har såååån stor beslutsångest!
Jag älskar min mobil jag har! Den är en av de bästa sakerna jag äger...men...den hsr börjat krångla så fruktansvärt mycket. Den låser sig, laddar dåligt, toucjen börjar bli väldigt dålig så den reagerar sällan som den ska...speciellt när mam skriver.
Och det sista jag vill är att stå utan mobil (vi har liksom ingen hemtelefon) men samtidigt vill jag inte byta än heller då jag faktiskt är jätte nöjd med telefonenni sig, modellen och funktionerna. 
Sen att jag har en hel del skal till denna gör fasiken inte beslutet lättare. :-(
MEN köoer jag en ny nu...så har jag ju fsktiskt något jag ksn önska mig i julklapp...SKAL! ;-) :-P
Hahaha....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä! Får fundera mera, så får vi se hur jag sen ska göra...oavsett vad så blir det säkert bra i slutänden! ;-)
Nu är snart maskinen klar så ska ta hand om de (nu) torra kläderna så jag kan hänga de blöta!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback