Känner mig...

...riktigt trött idag. En sån där jobbig trötthet som gör att man bara vill sova. Men ensam med barn...ja då kan man inte sova. :-(

Så nu längtar jag efter kvällen ich sängen riktigt mycket.
Idag blev jag klar med alla mina skolarbeten plus extra arbete inför pärmens checkmall (på praktiken), och allt detta var klart till 11.30. Sen åt jag min medtagna baguette och töla med några klasskompisar innan jag tog ett varv på stan, för att se om jag kan komms på något roligt att önska mig i julklapp, innan jag åkte hem. Har sen dess mest slappat och inser att klockan som vanligt tickar iväg och jag har en del små fix att göra inför morgondagens skoldag...och som vanligt tar det tid för mig stt få "tummen ur röven" och faktiskt börja. *suck*
Inga förslag på fredagsaktiviteter med familjen har jag fått heller... :-(
Snälls...gnugga era geniknölar och "bombardera" mig med roliga förslag, lovar att jag behöver det just nu då mitt egna hjärnkontor verkar ha tagit jullov i förtid. Idétorka till max liksom! *please*
Nä! Kaffe och se klart mitt avsnitt på datorn innan jag bosätter mig i köket ett par timmar!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback