Klaaaaar!

Alla de där små fix sakerna jag hade att göra idag är nu klara! 

Jösses vilket pill det varit. Men det gick och jag jag är faktiskt rätt nöjd med resultaten!
Så nu är jag klar med ALLA julklappar, de är inköpta och inslagna. Allt julgodis är klart och hela lägenheten är pyntad och underbart julmysig! 😁
Så det enda som återstår är att inhandla julmaten, vilket vi kommer göra imorgon, och sen är vi helt redo för julafton! 🎅🎄🎁
Och då är det hela 6 dagar kvar...så massor av tid kvar tillgodo. Så dessa tänker jag spendera med familjen, mys, roligheter och så vanlig städning så klart. Annars är det ju konstigt! 😉
Kan ju berätta att min sista julklapp till maken var ett JÄVLA pill och vette sjutton om jag vill göra detta fler gånger. 
Så jag hoppas verkligen min älskling blir glad och att han gillar dem lika mycket som barnen gjorde! ♡ 
Men nu ligger lillan för natten. Stortjejen ska sova hon ocksåså då ska jag passa på att vila huvudet lite och skriva klart inköpslistan inför vår storhandling. Känns som om jag glömt något så vill gärna gå igenom den en gång till för säkerhets skull. 😏
Och efter det får det nog bli att nanna kudden eller liknande. Är trött och skulle städa idag. Det hann jag dock inte och nu känner jag att det faktiskt får vänta tills imorgon...eller övermorgon...eller en annan mindre rolig dag under helgen! *känns konstigt att jag tänker så*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback