Lugn morgon!

Men har ändå hunnit med riktigt mycket. 

Började som vanligt dagen med att väcka barn och få dem klara för skolan...vilket går otroligt fort nu när de vill öppna sina kalendrar innan skolan. :-P
Sen var det kaffe och pluggdags. Så är nu nästan helt klar med två arbeten till förutom  lite komplettering som får bli till veckan! :-D
Sen tog jag itu med att rensa lilltjejens pyssellåda. Blev en hel kasse med trasiga och sönderklippta papper!
När jag ändå var igång så kunde jag lika gärna fortsätta. Så passade på att rensa, sortera och plocka ordning hela hennes rum. Så nu är det lätt för henne att städa klart när hon kommer hem! ♥
Sen frukost innan vi drog för att handla för den kommande veckan och för helgens bakstund på söndag med barnen!
Samt för att köpa nytt cykellås till lilltjejen då hennes gick i baklås igår.
När vi var klara på Jula och Ica blev det att dra till skolan för att möta exet så han kunde knipsa dotterns lås. Tack för hjälpen igen! Är lika tacksam den här gången som alla andra! :-D
Blev dock inte mycket knipsa av då han lyckades slå av det efter några slag. :-P
Sen sätta dit det nya. Hem. Packa upp och in alla varor och nu inser jag att jag måste fixa lunch också!  Men vad sjutton ska vi äta idag???
Glömde liksom bort att planera dagens lunch när jag planerade helgens mat. *suck*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback