Mat!

Då har vi ätit mat och idag serverade jag fiskpanett med mos. Det var gott som omväxling till all köttfärs, kyckling och kött vi ätit sista tiden! 😀

Håller även på och tvättar flickornas kläder för fullt. Var så glad när jag bara hade två maskiner kvar men självklart ska jag klanta mig. Så välte torkställningen över blommor i fönstret så de revs ner och skvätte massor av vatten och jord över de nytvättade kläderna plus min laptop och ljudanläggning! Blir sååå trött på mig själv! 😠
Så var bara att ställa mig och torka och sen slänga in kläderna i maskinen och tvätta om dem. Så mina ynka två maskiner med tvätt blev helt plötsligt det dubbla! 😢
Men men...jag borde ändå hinna klart med alla kläder idag så det hinner torka innan imorgon. Vill gärna att tjejerna lägger in allt innan de lägger sig för natten imorgon kväll.
Så nu ska jag snart hänga en ny maskin och sen får det bli att börja skrubba. Måste ju ta tummen ur röven och börja någon gång så jag kan ta det lite lugnt ikväll och bara njuta tillsammans med familjen! ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback