Nu är det HELG!

Har kollat på Julittes julavslutning i kyrkan och hört och filmat hennes solosång. Stackars liten. Så nervös och spänd. Men ändå så duktig och otroligt duktig! 💝

Jag är så STOLT över henne!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Direkt efterkyrkan drog vi till välsviken för den ordinare veckohandlingen plus inköp av all julmat! Är så himla skönt att ha det gjort och för en gångs skull blev det billigare än jag hade räknat med trots inköp av ett par (rätt många) varor mer än jag skrivit upp! ;-)
Gött när det går på mindre trots extra varor! Men det kan vi tacka Icas toppen bra erbjudanden denna veckan då det var bra erbjudanden på många av de varorna vi skulle ha! *perfekt*
Och nu är alla varor inplockade på sina platser. Kvittot har jag gått igenom och jag har även hunnit få i mig lite kaffe och messat med vänner!
Så nu är det bara att fundera på någon lättare lunch och invänta barnen så blir det sen en familje eftermiddag på stan! *mysigt*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback