Skönt!

Lyckades halvslumra på soffan någon timme imorse efter förra inlägget. Det var skönt då jag är så förbaskat trött. Jag hoppas verkligen jag blir piggare snart.

Frukost är intagen och bord samt bänkar är rengjorda så själv sitter jag här med lite kaffe i väntan på att duschen ska bli ledig. 😊
Sen får det bli att dra igång och tvätta lite då tvättkorgen börjar bli full igen. Detta är sååå tråkigt men det måste göras så lika bra att få det undanstökat! 😧
Måste även ta disken då maskinen den inte direkt varken tömmer eller fyller dig själv.
Sen ska jag baka lite. I eftermiddag kommer mamma på fika så tänkte se till att ha något att bjussa på. Men vad...ja ni...bra fråga! 😛
Vi måste även åka till Ica med barnenså de får köpa lördagsgodis. Måste själv dit också för att köpa ny glödlampa till adventsstjärnan i vardagsrumsfönstret...den bara dog igår. 😐
Och så får vi fylla på med hushållspapper, fryspåsar och toalettpapper...dessa glömde jag helt bort att skriva upp på inköpslistan och därmed glömde jag ju så klart att köpa dem igår då! 😉
Sen måste jag laga mat. Är sååå sugen på hemmagjord kycklingwok! Barnen äter det inte så gör bara till mig och maken så får barnen värma taco rester från igår! 😀
Men annars blir det nog rätt lugnt idag. Måste dock planera in att tvätta bilen någon dag för jösses vad skitig den blir av den dagliga pendlingen mellan Kil och Karlstad.
Nä! Börja någonstans så man blir klar någon gång! Ha en fin dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback