🎅Snart helt klar!🎅

Barnen har öppnat sina julstrumpor. JĂ€tte glada blev de för pengar (Theodor), pysselböcker och filly hĂ€st (Emilia), 1D film och plansch (Juliette) plus chokladtomte och polkagriskĂ€pp! 🎁

Frukosten gick snabbt. Gröten var ingen höjdare. Inte Ă€cklig men inte mumma heller. 😯
Direkt efter frukosten tog jag disken, bord och bĂ€nkar för att kunna duka iordning till julbordet. 🍮
Och sĂ„ har jag dekorerat och förberett godis och fika bordet till i eftermiddag. 🍬
Och efter det har jag fixat med grindar, klĂ€der, smink och bĂ€ddat sĂ€ngar mm. Och nu kan man nog sĂ€ga att jag Ă€r helt redo för att ta emot familj, vĂ€nner och fira julen riktigt ordentligt! 😆
SĂ„ fĂ„r nig bli en liten mugg kaffe i vĂ€ntan pĂ„ diskmaskinen och att mamma ska komma. Ich srn Ă€r det dags att börja med all mat! 😆😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback