Snart kväll...

...igen!

Dagarna bara springer iväg med stormsteg. Jösses! 😰
Jag precis tagit disken igen. Bara 3:e gången idag så det är inte så farligt. 😉
Och snart.är nog sista maskinen med tvätt klar, eller ja...det jag hinner tvätta idag i alla fall. Misstänker att det finns en hel del att tvätta imorgon om jag kollar tjejernas tvättunnor. 😲
Har haft mamma här på fikabesök. Bjöd på nougatkladdkaka...då hon så gärna ville smaka...men fy sjutton vilken besvikelse!
Den var god...så det var inte det. Den hade nästan rätt konsistens...frågar man många så var den perfekt kladdig...frågar man mig och maken var den lite för rinnig. Men den smakade nästan inget nougat alls. Inte alls som förra gången. 😢
Visst alla tyckte den smakade bra...men det var ju fortfarande inte så som det skulle vara. Så besviken kommer jag vara ändå!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maken sitter och spelar en stund och sonen gör detsamma. Dock sitter sonen i vardagsrummet på den stora datorn (som han kallar den, är en stationär) så snart ska jag sjasa bort honom för att leta efter vettiga filmer att kolla på med maken sen! 😎
Och om en stund blir det väl att börja duka iordning ost, kex och den där ölen/cidern! 🍻

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback