Sol!

Marken är vit av frost, solen på väg upp med sitt glada sken och själv sitter jag på bussen på G till skolan efter en härlig morgon med massa trevligt tölande och gott kaffe (med fudge) tillsammans med bästa Malin! :-)

Ska bli intressant att se om bussen är i tid. Chauffören meddelade precis att vi tar en annam väg då en lastbil tappat träd/plankor mm som då blockerar motorvägen, som är den ordinarie resevägen. *bummer*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Förutom trevligt tölande med Malin denna morgon har jag även fotograferat massa saker som jag lagt ut till försäljning och även bortskänkes. Är så skönt att få sånt gjort. Så bara att hålla en tumme för att allt försvinner! ;-) *känner mig effektiv*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback