Solsken! :-D

När jag hade gjort mig iordning så kände jag att vi bara måste gå ut och njuta lite av solen som äntligen tittar fram! *underbart*

Önskar dock vibhade snö också...det är ju såååå vackert med snö, kyla och sol. Ljust och glittrigt! *längtar*
Så en promenad till centrum och hem i solen fick det bli.
Passade då på att gå till affären också. Behövde lite bakformar, mellanläggspapper, hushållspapper, mer rengöringsmedel (mitt tog visst slut) och så självklart lördagsgodis! *mumma*
Och nu är det verkligen dags att fixa mat då vi alla är riktigt hungriga. Ska dock bli spännande att se barnens reaktioner då jag vet att dagens rätt kommer ställa till det rejält. *fniss*
Men men...mer om det sen! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback