Torsdags morgon.

God morgon på er!

Sitter här med mitt kaffe och njuter av att morgonen än så länge är rätt lugn. :-)
Idag är det Davids födelsedag. Hela 16år fyller han! Jösses vad tiden går fort! 
Känns helt ofattbart att lilla jag varit mamma i så många år. Känns som om det var igår man kom hem med det där lilla söta knytet i famnen. ♥
Älskade unge vad jag älskar dig! Jag önskar dig en riktig toppendag! Grattis! 
Idag har jag hemstudier. Har dock inte mycket att göra i skolväg då jag redan är klar med det mesta. Men ska ringa lite samtal och plugga klart det sista som jag kan göra själv.
Blir dock några avbrott mellan varven för att fixa med tvätten. För dag ska det tvättas så mycket jag bara hinner och får plats att torka! :-)
Så det blir en rätt lugn dag för min del. Vilket är lite skönt! :-P
Vad händer för er andra idag? Något roligt inplanerat?
Nä! Dags att väcka ena dottern...hej så länge!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback