Trötter...

Jösses vad trött jag blev!

Men mu är i alla fall gratänger förberedda i kylen inför nyårsmiddagen. Brödet står på jäsning i kylen. Håret är färgat. Diskmaskinen går igen. Bord, bänkar och spis är rengjorda och syster har målat om tjejernas naglar då de redan var förstörda! ❤
Skulle ha städat lite idag med men nu känner jag mig alldeles för trött och tycker klockan är lite mycket för att påbörja ett sådant projekt så det får faktiskt vänta tills imorgon!
Tur är att det faktiskt är städat här hemma så ska bara plocka undan litenoch dra över med dammsugaren....för det är två saker som behövs lika ofta som att fixa med disk och slänga sopor! 😂
Och då tjejerna ligger för natten utan knössel ikväll så ska jag nu passa på att smörja mig lite och noppra ögonbrynen samtidigt som jag ska umgås med min syster då hon åker hem imorgon. 😢
Funderar på att dra på någon film eller liknande med och kanske fixa lite popcorn eller så för just nu är jag sjukt sugen på någonting och popcorn...ja det är ALLTID gott! 😆
Jag hoppas ni alla haft en bra dag och har passat på att ta det lugnt inför morgondagen, och kvällens, nyårsbravader! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback