Trötter!

Då var alla barnen i säng och själv har jag planerat helgens middagar, skrivit inköpslista, fixat med disk, tagit fram morgondagens kläder åt lilltjejen, skrivit under läsläxor och kollat ett avsnitt av en "ny" serie (Under The Dome) med maken.

Är nu riktigt trött och då har jag ändå inte gjort allting som jag hade planerat. Men det blir lätt så då det faktiskt är sååå mycket roligare att leka med min Alpha och kolla fejjan än alla andra "måsten"! ;-)
Men nu funderar jag starkt på att krypa ner i sängen och glo på tv tills jag somnar. Blir en tidig morgonstund då jag har en hel del att fixa med innan klockan ens är 6.45! *ZzzZzz*
Så mina kära läsare. Tack för idag och sov så gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback