Två underbara små...

..sötnosar har förgyllt min dag idag! ❤❤❤

Först fika med bästa Malin och gudsonen Benyamin. Han kom med ett så fint paket till mig i julkapp. Lätt världens finaste och coolaste strumpor!
Och självklart fick han paket av mig. En burk med de där hoppande grodorna, spelet. Det leendet han gav när han öppnade paketet, är värt mer än guld! ❤🎁❤🎁
Och så fick han en pulka. Eller ja....enligt honom är det en båt som han mer än gärna åker i. Och den där båten var livsviktig att få med hem. ❤
Älskade unge!
Sen kom lätt världens sötaste julkort på sms från min blivande guddotter Rebecca med familj. JÖSSES vad söt hon är! ❤
Man blir nästan lite sugen på en liten skruttunge. 😜
Nädå. Skojar bara! Njuter hellre av mina gudbarn och skämmer bort dem samt de fyra älskade ungarna jag redan haft turen att få ha i mitt liv! ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback