WOW

Kladdkakan var mer än ätbar! Jösses vad gott det var så detta får jag lätt göra fler gånger! *slurp*

Maten var lika god den och det är nästan så jag hoppas att sonen ätit hos kompisen idag så kan jag kalasa på resterna imorgon kväll! :-P
Fast så lite som jag får i mig så räcker det nog till oss bägge. ;-)
Har även gjort en ny omgång med chokladfudge då den andrantog slut fruktansvärt fort. Tyvärr klantade jag mig när jag skulle fylla formarna så vlev en del utanför. Men konsistensen och smaken verkar ha blivit lika bra som förra gången...så den här lär väl ta slut lika snabbt den! ;-)
Har precis suttit och skrattat åt ett klipp på FB...önskar jag visste hur jag kunde dela med mig av det här till er. Men ska lära mig igen!
Svärmor har hjälpt mig att ta bort de sista tejpbitarna efter operationen och vi har rengjort det. Ser jätte fint ut..och kliar...men med luft så kommer det senare garanterat sluta snabbare. 
Nu har svärmor precis gått hem och själv väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar, för 3:e gången idag, så jag kan ta itu med den där förbaskade disken!
Och där vlev den klar så det är min signal att aluta blogga och börja jobba!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback