31 dagar kvar...

...tills julafton är här.

Och jag kämpar på med min juldekoration. Måste säga att det går bättre än jag trodde! :-D
Men nu är frågan...har ni kunnat luska ut vad det är jag gör ännu? 
Om inte så får ni i alla fall reda på fortsättningen..........om en stund! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maken är på jobbet nu för lite extrajobb så barnen och jag får mysa själva denna morgon. Fast just nu är det bara jag och lilltjejen vakna så får bli två persons mys så länge. ♥
Fast hon är helt inne i barnkanalen och inte speciellt mys villig så jag ska snart fixa kaffe istället så jag vaknar till ordentligt innan det är dags att fortsätta jobba med min juldekoration.  
Så med lite tur (och skicklighet) blir den nog klar att färdigställa idag! :-D
Och nu ska jag använda eltejp och sen måla lite till! ;-)
Utöver detta ska jag försöka få upp och igång ljusslingorna utomhus då det ljuset kommer pigga upp i den mörka vardagen! *mys*
Sen ska jag följa lilltjejen till en klasskompis då de ska leka idag och så måste jag förbereda maten så middagen går snabbt när älsklingen kommer hem. ♥
Ska även åka och köpa en julklapp till plus försöka städa lite här hemma innan den nya arbetsveckan kommer.
Brukar vara för trött efter jobbet för att städa så där mycket så gillar att få det storstädat på helgerna.
Men utöver detta blir det väldigt lugnt idag! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback