3,5 dygn...

...med denna jäkla hals. Allt jag orkat peta i mig totalt är några små actimel drickyoghurt, ca 1 dl glass, lätt stekt ägg, mjölk, lite vatten, lite kaffe, lite te, avslagen rumstempererad cola, ett halvt glas juice (sved för mycket) värktabletter (krävs dock många försök), halstabletter och bafucin. Testade ikväll lite smörgåsrån...det gick sisådär...smakade inget vidare heller...vilket inget gör just nu. :-/

Det som varit goast för halsen av allt detta har varit mjölken!
Så vad har detta resulterat i?
Jo! En väldigt trött Nina som sover till och från (kortare stunder) hela dygnet och en våg som visar -3,5kg...
Jaja...någon gång blir det väl bättre. Men förstår ju varför jag är så trött och orkeslös! 
Jag hoppas verkligen jag mår bättre snart för detta är inget kul alls...och detta önskar jag inte någon!
Oavsett så önskar jag er alla en underbar helg och ni...glöm inte att fira alla uunderbara pappor på söndag! ♥
Här får vi försöka göra det bästa av det hela...men något ska vi nog kunna knåpa ihop om barnen vill hjälpa till. :-D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback