37 dagar...

...kvar till julafton! *längtar*

Och uppe tidigt denna morgon, vettigt pigg, trots svårigheter att somna igår. 
Så nu sitter jag med min morgon cigg och en varm mugg kaffe och samlar kraft inför dagen!
Om en halvtimme ska jag väcka dottern så hon kommer upp och blir klar i tid. Sen nåste jag få upp de andra barnen med,  men de är lite snabbare så man behöver inte väcka dem riktigt lika tidigt. :-D
Maken får sova längst, dåbhan jobbar eftermiddag, men tyvärr (för honom) inte sålänge han vill då han måste till labb och lämna massa blodprover vid 8 när de öppnar, så honom får jag väcka precis innan jag ska gå till bussen.
Är spänd inför dagen då jag fortfarande blir trött fort och lider enormt av problemet med örat och hostan. Denna eviga hosta som aldrig ger med sig.
Men det ska bli sååå gött att komma tillbaka till praktiken och få känna att man gör lite nytta! :-D
Sen ikväll lär jag väl vara mer död än levande så antar att det inte blir speciellt många knop då inte! 
Men det är helt okey. För jag är sååå trött på att vara hemma!!
Så mina kära läsare. Med detta inlägg vill jag bara säga: God Morgon och önska er alla en underbar första dag på denna nya veckan! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback