Barnen sover...

...och överraskningen är klar!

Tror ni att de blir glada imorgon när de vaknar och ser detta? :-D
Nedanför är bild på Emilias:
Och Juliettes:
Och självklart Theodors (raden med kuvert som slutar med ett litet paket):
Nu får det bli en dusch för min del. Känner mig lite dammig och smutsig efter allt pysslande under eftermiddagen. :-P
Skulle vilja tvätta håret ordentligt också. Men måste luta åt höger och slänga över allt hår åt samma håll och försöka tvätta UTAN att få vatten på vänster sida av huvudet då omplåstringen ska hållas torr i en vecka (4 dagar till). Detta känns fasiken omöjligt så på något vis känns det tryggast att låta bli. Men jag vill tvätta det. Men det är väl som vanligt med det mänskliga släktet; det man inte får eller kan göra, det vill man prompt göra! *suck*
Sen får vi se om det blir något avsnitt i soffan tillsammans med maken eller om det blir att nanna kudden, beror på hur lång tid det tar att duscha, då det faktiskt snart är en ny vecka och det är dags att återvända till skolbänken för min del! *wiiiiieeeeee*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback