Blev trött...

Har hjälpt flickorna att sortera sin tvätt...sen blev jag trött. Försökte vila men det är verkligen hopplöst här hemma.

Efter många om och men åkte maken med flickorna för att köpa lördagsgodis så jag ställde lig och stekte pannkakor (för det ville maken ha). Så två timmar senare, en lunch intagen och disk avklarad så är jag helt slut!
Vill gärna försöka vila en stund men misstänker det kommer vara lika omöjligt nu som förut då liten vägrar leka på sitt rum, Juliette springer ut och in (ropar då något varje gång) och maken kollar massa muppiga klipp på Youtube så ingen lugn alls.
Nu önskar jag barnen var ute och maken satt vid sin egna dator med hörlurar på så jag kunde få slumra lite!
Jaja...det löser sig. Någon gång kommer kvällen och man får sova...men då blir det som alla andra nätter...vaknar väl stup i kkvarten.  :-P
Hoppas ni alla har en fin lördag och har det fullt med mys!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback