Dumbo! :-D

Var kvällens filmval!

Den filmen är lätt en  av de mysigaste någonsin på alla sätt och vis!
Han är sååå söt med sina stora härliga öron och lite klumpiga sätt. :-D
Resten av kvällen blir väldigt lugn då luften typ gick ur mig helt när jag satte mig i soffan.  Tråkigt när man aldrig blir riktigt bra så man får tillbaka all sin ordinarie energi. 
Men men...någon gång händer det säkert och då ska det fixas extra mycket roligt! ;-)
Men nu ska jag få in liten på sitt rum för att få det lite lugnt här hemma och sen blir det en rätt tidig kväll för mig också skulle jag tro.
Ska bara planera fortsättningen på mitt julpyssel jag håller på med då jag har en förhoppning om att få den klar nu i helgen.
För det är ju trots allt bara 32 dagar kvar till julafton och en vecka kvar till 1:a advent så dags att komma i sstämning hemma också...å inte bara i huvudet! ;-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback