Fick...

...mega hjärtklappning efter kvällsmaten och jösses vad illamående jag blev! :-(

Känns inget vidare men som tur är så vet jag att det går över inom 30min. *phu*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Innan jag åt kvällsmat och tog kvällen så slog jag in lite mer julklappar. Jag tycker det är såååå roligt och kommer verkligen vara lite deprimerad när jag är klar med dem sen! :-/
Så funderar ärligt på att spara någon inslagning tills kvällen före jul så man har julglädje sprittandes i kroppen varje dag! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu är det dags att försöka vila it hjärtklappningen och sen sova. Imorgon kommer det bli en lång dag med mycket nervositet. 
Så Natti Natti på er.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback