Fredagsmys

Precis efter att jag skrivit mitt förra inlägg så åkte maken för att hämta sin dator. För ett par veckor sen bara dog den så vi lämnade in den. Nu, tre veckor senare, är den klar. Allt fick bytas! Tur det var garanti kvar...annars hade det väl gått på försäkringen...men ändå! ;-)

Så medans han hämtade datorn fixade jag pizza. Och sen blev det soffhäng med hela familjen till filmen "Rio 2".
Pizzan nästan slut, chokladbollarna slut, popcorna definitivt slut och filmen slut och familjen försvann! :-(
Emilia drog ut på gården för att leka med grannkompisen. Juliette leker med mobilen, Theodor hamna framför sin dator och maken....självklart hamna han framför sin dator. Märks att den varit borta ett tag!
Så nu då...ja nu är det slut på myspys i soffan med älsklingen och åter tillbaka till den rastlösa, uttråkade ensamheten medans han spelar live med klanerna. *suck*
Jaja...så är det. Så har det varit för det mesta så jag är ju fafaktiskt van. Men det har varit tre sköna veckor! ;-)
Så...vad ska jag göra nu? Hatar att bara sitta och tråka...speciellt helgkvällar!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback