God Morgon!

Då var sista praktikdagen här och jag känner mig rätt "pigg" då jag för första gången på flera veckor sov "hela" natten! :-)

Somnade vid 22.30 och vaknade nu vid 4.30...tycker det är mycket bättre än de övriga nätternas eviga vakna tillstånd. Beror säkert på att jag plocka fram saker igår kväll, för att ha något att göra i fall att! :-P
Har ni sovit gott?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så om två timmar blir det att dra till praktiken och så måste jag komma ihåg att ringa till sjukhuset mellan kl 15-16 för att då min operationstid imorgon. Sonen ska till tandläkarenni eftermiddag och själv måste jag göra tårtdekorationerna! :-)
Efter det ska jag försöka slå in presenterna till äldsta sonen då han fyller år om en vecka...hela 16år!!! ♥
Jösses vad tiden går fort med barnen! Man hänger inte med hur mycket man än försöker. :-/
Sen misstänker jag att det inte finns mycket tid kvar på denna dag...
Men jag hoppas jag hinner med lite mer än så då det alltid finns massor att fixa med! ;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag är det nog kallt ute. Bilarna ute på parkeringen är helt vita av frost och termometern visar på minus. *härligt*
Så idag kanske det får bli vinterjackan istället. Men vi får se...vill inte hs den vid för få minusgrader då jag fryser så lätt så vill gärna "spara" på den värmen tills det blir riktig vinterkyla. :-)
Nä!
Maken gick precis till jobbet. Själv ska jag fixa kaffe och packa sjukhuspapper så jag har alla telefonnummer sen. 
Sen blir det att små fixa lite här hemma innan jag ska väcka lilltjejen. ♥
Så önskar er alla en riktigt bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback