Good morning.

Sov inte jätte bra i natt men slapp i alla fall längre vaken perioder så känner mig rätt så pigg trots detta.

Barnen gör sig nu klara för att gå till skolan och själv sitter jag fortfarande i pyjamasen med mitt morgon kaffe. :-)
Så snart barnen har gått ska jag ta och göra mig iordning för att åka till praktiken. Får inte arbeta idag men ska bjuda dem på tårta, önska dem en riktigt god jul och gott nytt år plus fixa mina två skoluppgifter så jag kan ta med pärmen hem.
Sen blir det hem för att i alla fall försöka städa lite, slå in fler julklappar, ta fram det sista adventspyntet och sen när Theodor kommer hem blir det att såga en pinne. Jag väljer och han sågar. ♥
Ska väl även försöka baka tårta tills imorgon när vinska gratulera stora sonen på hans kommande 16års dag också. Så tur det är många timmar kvar innan kvällen är här. 
Veckohandla vore bra med. Men i allra värsta fall får vi göra det efter frukosten imorgon. :-)
För läkaren har trots allt orinerat mig mycket vila så får se till att "planera" in det i mitt dags schemat också! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu gick barnen så dags för mig att få mig själv klar. 
En skriver säkert mer under dagen så ni är ordentligt uppdaterade. :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback