Hemma!

Var en kort dag på jobbet idag och det känns som om man inte gjort någonting vettigt alls. Men det har jag nog då jag på 2,5 av mina 3 timmar, hann utföra varvet på konserv avdelningen samt glödlampor. Har sen byggt tre ställ med filmer och skivor, möblerat om för att få plats med de ställen och ordnat med godis och halstabletter.

Utöver detta hade jag även mitt första möte med min lärare och kommer nu börja arbeta i pärmen! *äntligen*
Så den sista halvtimmen...vad fick jag göra då?
Jo..köra tillbaka pantvagnar och fika med cheferna.  Fick kaffe och lussebulle! *perfekt mellanmål*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och nu är jag hemma och känner inte för att göra något alls samtidigt som jag vill fixa och dola lite. Det är ju trots allt bara 30 dagar kvar till julafton. Exakt en månad!  :-D
Så nu kan jag snart börja julpynta och planera allting här hemma! *underbart*
Men medans jag funderar på hur jag ska tillbringa kvällen så ska jag se om fina Malin är hemma så jag kan lämna en överraskning till henne och lillmaffian till gudson! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback