Hemma!!! :-D

Då är det fredag och dagen har gått riktigt fort och det har varit en riktigt bra dag på jobbet med roliga stunder tillsammans med alla skämtsamma arbetskollegor och chefer plus en supergo lunch då jag köpte thaimat och åt så det stod härligt till! :-D

Sen direkt efter jobbet kom älsklingen och tjejerna för att hämta mig så blev det en tur till Ica för att storhandla! *gött*
Och nu är alla varor på sin plats, inköpslistan omskriven, då maken glömde den hemma så missade jag några saker som vi får åka och komplettera imorgon.
Och fick även inhandlat 4 julklappar till idag plus en och annan ny julprydnad! *längtar*
Maken sitter nu vid datorn, Emilia kollar film på sitt rum. Juliette kollar tv på sitt rum och Theodor är på stan med kompisar och äter typ på donken eller liknande. :-D
Så själv sitter jag medben kaffe och bara varvar ner och kollar posten. Idag fick vi rolig post...mitt efterlängtade nagellack samt min fogpenna så nu jäklar ska både naglar och fogar, mellan allt kakel, piffas till! :-D *me like*
Snart blir det att sätta tillbaka mina piercingar, ta en dusch och byta om för att påbörja den heliga myskvällen med familjen! ♥
Så kort och gott så är det nu HELG!!! :-D
Så vill då passa på att önska er alla en riktigt trevlig fredag!
Se till att njuta ordentligt av den lediga tiden tillsammans med nära och kära och gör något roligt! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback