Host, host, host...

...denna eviga hosta som oftast håller mig vaken. *suck*

Men men...inatt gör det mig inte så jätte mycket då jag startade med mitt nya pysselprojekt igår kväll så kunde sitta och måla i väntan på att medicinerna ska hjälpa lite i alla fall. :-P
Nej jag är inte normal som sitter och målar kl 1 på natten. Men nu är det gjort och jag tycker det är kul stt se allting ta form! ;-)
Kan ni gissa vad det ska bli?
Detta är vad jag använt mig av:
Å nej Malin du får inte gissa då du redan vet så det vore fusk! :-P *hehe*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu börjar medicinerna hjälpa någorlunda så ska nog försöka sova lite igen. Sömn är välbehövligt så lika bra att ge det en chans. För imorgon ska jag fortsätta! ;-)
☆★☆★☆★Natti Natti★☆★☆★☆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback