Kväll!

Och måste säga att det är sååå skön:-D

att den kommit!
Hela dagen har jag fixat med ljusslingor, tejpat, limmat, målat, sågat och lagat mat.
Har även fixat de där uteljusen, köpt en julklapp, skickat iväg Emilia på lekdejt med en klasskompis. 
Och hunnit med att äta, plocka, haft kaffebesök av finaste Claes med hans lilla familj och fått tårtkartonger levererade....så nu kan jag andas ut och börja planera tårtan som jag ska bjuda på den sista praktikdagen! *skönt*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu sover lilltjejen för natten och de stora barnen är typ klara för natten så jag kan nu ta mig lite kvällsmat och bara koppla av innan det är dags att sova! *längtar*
Men är så nöjd med mig själv då jag hunnit med precis allting jag ville och skulle göra idag!
Vilket också innebär att min juldekoration jag pysslat med de sista två dagarna nu är klar! :-D
Så...hur nyfikna är ni?
Och hur många av er har luskat ut vad det är jag höllt på med?
En smygkik:
Här hemma förstod maken direkt när jag började vika och placera kartongerna. *mycket imponerad*
Äldsta dottern förstod när jag började planera utseendet. Och sonen förstod nästan lika snabbt han. ♥
Lilltjejen var dock inte lika snabb...men tror mer det beror på att hon faktiskt inte riktigt vet vad det egentligen är...så klandrar henne absolut inte! ♥
Så..vet ni???
Här är i alla fall slutresultatet! ;-)
Jupp! En alldeles egen och ofarlig öppen spis! MED krokar för barnens julstrumpor!
Jag har alltid velat ha en just för julen med strumpor hängandes på och granen nära inpå. Tycker det är så mysigt! 
Men när man bor som vi gör så får man göra vad man kan! :-P
Så...då gjorde jag på detta viset! :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu är det dags för mig att ta hand om mig själv och utfodra min mage lite. Så säger nu God Natt och önskar er alla riktigt mycket sömn med underbara drömmar!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback