Kvällen...

...är äntligen här!

Jag är såååå trött och frösen idag med, trots att jag inte "bott" i kyl eller frysutrymmen på jobbet. Men det kanske beror på att jag inte är helt frisk ännu. *hoppas det*
Eller kanske pga de 5kg jag tappade under de två hemma veckorna med den extremt ömmande halsen... :-/
Jaja...får försöka sova ordentligt inatt så jag orkar med min långa arbetsdag på 12 timmar imorgon. Men just nu känns det som om det kommer bli en jobbig dag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och idag har alla Lisbeth namnsdag så vill passa på att skicka en hälsning till min älskade mamma! 
Så mamma...grattis på din namnsdag! Jag Älskar Dig! ♥♥♥
Men men...har i alla fall varit hemma i 2 timmar och fått i mig lite värmande kaffe, hjälpte dock ytterst lite. Har även hjälpt sonen med matteläxan...eller fel...försökte.. hjälpa honom...gick åt skogen då de verkligen krånglar till dagens sätt att räkna matte på så hoppas han kan få hjälp i skolan då jag tydligen inte klarar av det. Och då hade jag ändå lätt för matte och helt okey betyg. :-/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Utöver detta har jag suttit på första parkett i lilltjejens rum och kollat på hennes uppvisning. Den skulle nog vara dans och sång. Men var något "ihopkok" av dans,  piruetter, aktobatik, "fånga-saker-man-kastar-upp-i-luften" med bakgrundsmusik! *sötnosen* ♥♥♥
Så satt efter och applåderade och kastade blommor (plast) på den "megastora scenen". :-D ♥♥♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och nu...ja nu sitter jag och skriver detta i väntan på att dottern ska komma hem från affären med en limpa så vi kan fixa kvällsmat. De har beställt stekt limpa med stekt ägg och bacon! *mumsigt värre*
Sen blir det att natta barnen innan man dimper ner i soffan för resten av kvällen för lite egenvård av fötter och så självklart veckans avsnitt av "Grey's Anatomy" på 5:an kl: 21! *fun*
Hoppas ni alla haft en bra dag och att ni får en super trevlig onsdagskväll! För det ska jag ha!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback