Lång dag!

Idag (läs nu igår) gick tiden otroligt sakta på jobbet. Jag hade att göra hela tiden och det var en bra dag men trots detta gick dagen otroligt långsamt. 

Och för att göra det hela "värre" kändes det som om klockan var mer än den faktiskt var hela dagen. Inte ennenda gång kändes tiden som den faktiskt var. :-/
Men väl hemma så soffan kallar på mig med sin mjukhet och sina underbara värmande teddyplädar! *yes*
Har plockat med frysvaror större delen av dagen så kroppstemperaturen är lite nerkyld och fryser gör jag.
Inte blir det bättrenav att jag känner mig helt orkeslös och är väldigt trött, så soffan kan jag slappa i med gott samvete!
Men hoppas ni alla haft en riktigt bra dag med oavsett vad ni haft för er. :-)
P.S. Nu är det bara 36 dagar kvar till jul! :-D Och jösses vad jag längtar! D.S.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback