Lazy, Lazy, Lazy

Jupp! 

Idag stämmer titeln in på mig riktigt bra!
Eftermiddagen har jag mest tillbringat i soffan. Men har skickat ett mess till min chef, men tyvärr inte fått svar än. Så ska jag messa igen?  Eller ska jag bara åka dit imorgon och hoppas att det är okey? *vilse*
Utöver messet har jag faktiskt satt upp grangirlang på balkongen, belysningen får dock vänta lite till. Men mest för att det vart så jäkla kallt att stå där ute!
Sen har jag spelat spel med Emilia. Lite Othello och självklart Uno. *fun, fun, fun*
Och medans hon åt kvällsmat och duschade så stekte jag ägg och bacon till mig och maken. Dessa åt vi till det senaste avsnittet av "The Big Bang Theory". Tyckte faktiskt den serien var jätte töntig de första säsongerna. Men nu är man liksom lite fast och skrattar jag med. :-P
Sen spelade jag och älskling mer Uno med dottern. Hon vann mest så klart. Men då hon är en rätt dålig förlorare så var det nog lika bra! ;-) ♥♥♥
Och nu har hon lagt sig för natten. De stora barnen är hemma för kvällen och...
Oj...nu fick jag sms från chefen så ska kolla det...brb!
Hehe...inga klara besked där...utan mer vad jag tror...så svarade och väntar nu på ett nytt svar. :-D
Själv ska jag fundera över om jag ska se en film eller så med älsklingen nu eller om jag ska ta lite tid för mig själv med en varm härlig dusch! 
Och blir jobb imorgon! *wiiiieeee*
Så nu tackar jag för mig och önskar er en trevlig söndags kväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback