Lördags morgon...

....och som vanligt kan jag inte sova. *fnys*

Men men...vid det här laget borde jag vara van så bara att ta itu med morgonens beslut..kaffe nu eller sen? :-P
Har trots allt sovit rätt okey i natt. Fick i alla fall hela 4 timmar sammanhängande sömn. Det är ju dubbelt mot vad jag sovit de sista två veckorna! :-P
Men trots detta är jag trött så blir inte många knop här hemma idag. Ska väl försöka ta itu med den där förbaskade skurningen av lägenheten, disken sen igår och fixa mat. Men större delen av dagen ska jag tillbringa med äldsta sonen som kommer hem på besök! ♥
Ska bli skönt att hinna prata lite mer med honom den här gången. Förra gången var hans tjej här och sen firade vi Theodor så inte mycket tid över då. :-/
Vad ska ni alla göra idag då? Några roliga eller spännande planer?
Förutom det jag skrivit så hoppas jag det blir bra väder och finns lite tid över för att fortsätta fixa ute...skulle behöva vinterstäda mina stackars rabatter. :-)
Inte det roligaste men kommer se så mycket fräschare ut så det är värt det! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback