Mår...

...inget vidare idag. Sov vara fram till 2.45 och sen hostade jag fram till 5.30 imorse när klockan ringde. 

Är yr och illamående så den här dagen ska bli intressant. 
Men känner mig ändå på bra humör, ännu bättre blev det när jag kom ut genom ytterdörren och inser att det snöar! *äntligen*
Så nu sitter jag på bussen på väg till jobbet, för att i alla fall försöka mig på monsterdagen, med ett leende på läpparna över att det nu bara är 34 dagar kvar till julafton och det snöar ute! Är lite frostigt och blankt på marken så ljuset från utebelysningen får marken att glittra vackert! :-D
Och snart...SNART kan jag börja pynta och dekorera hemma samt slå in alla underbara julklappar. *spritter i hela kroppen*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä! Snart framme så ska avsluta så jag är redo att gå av bussen när min hållplats kommer. 
Men önskar er alla en underbar (förhoppningsvis snörik) dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback