Natti Natti

Jag vaöde att spendera min fritid med att byta gardiner och få fram stakar. Märkte dock att den till köket är trasig så måste köpa en ny till det ffönstret.  Och helst innan söndag!

Känns dock inte riktigt som det är adventspyntat helt och den där goa julkänslan jag brukar få med detta infann sig inte riktigt så måste nog gå igenom vårt pynt och kolla över vad jag missat! 
Kommer väl sluta med att bästan allt åker fram bara förbqtt det är ett enklare val än att rota igenom dessa kartonger med pynt! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaja...efter detta vart jag trött så slappat i soffan och känner att jag är redo för sömn så flyttade ner i sängen istället! :-)
Har dock förberett med att plocka fram lite grejor ifall att jag får en redig vaken period inatt igen så jag slipper sitta sysslolös. Bättre att arbeta mig trött så jag kanske kan sova lite till! ;-)
Så med detta säger jag God Natt och hoppas ni alla får sova gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback