På jobbet!

Gick bra på sjukhuset trots att läkaren var sen. Kollade lungor, öron, näsa, hals, mun, röntgenplåtar och disskuterade ingreppet. 

Så nu är det klart att jag kommer sövas och att jag ska ringa på onsdag em för att då min op-tid.
Plus att jag inte får jobba på fredagen. Han såg väldigt snopen ut när jag sa:
"-Jag kan väl jobba på fredag som vanligt?"
Och kände mig lite idiotförklarad när han svarade, med ett frågande ansiktsuttryck:
"-Du...vi öppnar dig i huvudet så vila vore på sin plats. Inget jobb förrän nästa vecka!"
Jaja...inte lätt för mig att veta! ;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu är jag tillbaka på jobbet.  Har lunch nu och sen blir det 3 timmars jobb innan man ska hem.
Önskar regnet upphör innan dess! *hoppas*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu ska jag äta klart och sen låta maten sjunka innan det är dags att avsluta lunchen!
Ha en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback