På väg.

Sitter nu på bussen på väg till min sista praktikdag för i år. :-/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Morgonen började rätt lugnt så passade på att slå in lite presenter till de kommande födelsedagarna tillsammans med mitt morgonkaffe. :-)
Det var mysigt och avkopplande!
Och då det gick så snabbt att bli klar med det så fortsatte jag med några julklappar. Så nu är de första klapparna inslagna och klara! *dubbelmys*
Sen var det slut på lugnet då lilltjejen strulade och krånglade hela morgonen. Så en massa tjat som slutade med stresskänslor hos mig. Hoppas verkligen de går över snart.
Men då barnen ringer och gnäller över varandra där hemma så känns det avlägset just nu.
Men försöka blunda och ta ett djupt andetag så går det nog lättare. :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I eftermiddag blir det fullt upp. Men det känns skönt! Theodor är gullig och hjälper mig att hämta mitt paket innan tandläkarbesöket och fixar en pinne efter. ♥
Så där sparar jag i alla fall ca 45 min som jag kan lägga extra på dekorationerna till tårtan! *me like*
Men nu dags att avsluta. Är snart dags för mig att gå av!
Så ha en toppenbra dag allihopa så hörs vi mer sen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback