Redan trött.

Ja. Trött. Det är jag det. ;-)

Men kanske inte så konstigt då jag aldrig lyckades somna om inatt. Tror mest det beror på nervositeten över operationen.
Trodde faktiskt inte jag skulle bli nervös då det ska vara ett "enkelt" ingrepp...men jag är nervös. Magen känns in och utvänd, mår lite illa och är yr.
Så måste erkänna att jag slapp göra det här ensam. Att min älskling var med mig in. ♥
Men han är på jobbet och jag ska klara detta. Jag är stark! *intalar mig det*
Har i alla fall fördrivit tiden på morgonen med att slå in mer julklappar, sytt ihop tyg, hängt upp tyg, ställt fram en ljuskälla, messat med älsklingen, messat med svärmor, spelat på mobilen, haft besök av Malin, skickat barn till skolan och duschat. Tacksam över allt detta då man inte hunnit tänka så mycket. :-P
Och nu är det snart dags för operationen! :-$
Vill i alla fall passa på att önska er en bra dag. Det lär dröja många timmar till innan jag skriver igen. Så njut av dagen, frosten, kylan och den där pytte lilla snön som kommit! *vackert ute*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback